על לימוד אנגלית לילדים דפי עבודה ועוד

ניווט מהיר

הורים רבים מבינים את החשיבות הגבוהה שבנושא לימוד אנגלית לילדים דפי עבודה וחוברות כבר מגיל קטן. לילדים עד גיל 6 יש חלון הזדמנויות די אדיר. הם ממש כמו ספוג. קולטים וסופגים כמעט הכל. ללימוד שפה שניה בטח שמדובר באנגלית יתרונות רבים גם בהיבט הקוגנטיבי וגם בהיבט של שיפור היכולות שלהם. אז מדוע מומלץ ללמד ילדים אנגלית דווקא דרך משחק ואיך עושים את זה נכון?

לימוד אנגלית לילדים דפי עבודה לתרגול ומשחקים חווייתיים

כפי שמוסרים לנו מחברת קאט באדו ואחרות, כל המחקרים מראים שהרבה יותר קל ללמד דרך תכנים מוחשיים. משחק הוא חלק בלתי נפרד מתהליכי למידה אצל ילדים בכל גיל ודרכו יש להם את האפשרות להעז יותר. המשחק מאתגר את הילדים, מאפשר להם לאלתר ולמצוא בעצמם פתרונות מבלי לחשוש. כשהילד נהנה תוך כדי משחק מופרשים גם הורמונים למוח וזה בעצם מגביר ומעצים את תחושת הסיפוק של הילד.

כללים חשובים ללימוד אנגלית לילדים

  1. רמה לפי גיל- אחד הכללים הכי חשובים בנושא לימוד אנגלית לילדים דפי עבודה הוא להתאים את המשחק לגיל הילד וליכולות שלו. אנחנו רוצים לבנות את הלמידה בהדרגה, כלומר לשחק במשחקים בסיסיים ולאט לאט להעלות את רמת הקושי.
  2. להפריד בין הניצחון לבין רמת הידע- עלינו כמבוגרים לשים לב כי הניצחון לא תמיד קשור לרמת הידע של הילד וזאת בכדי למנוע מצב שילד שתמיד יודע את התשובה הנכונה הוא גם מנצח לעומת ילדים חלשים שקשה להם ולא מרגישים את תחושת הניצחון. לכן חשוב ליצור הפרדה בין רמת הילד של ילדים שהם פחות חזקים ולוקח להם יותר זמן ועדיין להעניק להם אימפקט חיובי.
  3. מפגש ראשוני חיובי- אם זו הפעם הראשונה שאתם מנסים ללמד את הילדים שלכם אנגלית כדאי לחשוב על אסטרטגיה מתאימה וללמד קודם כל את האותיות הראשונות קטנות וגדולות באותו האופן.

קיראו על טיפולים רגשיים לילדים לטיפול בדימוי עצמי נמוך, חוסר בטחון ועוד, העלולים לפגוע ביכולות הלמידה של הילד.

 

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לפרסם מאמר באתר?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
פופולרי באתר