איתור חדירות מים בבניין ימנע בעיות

ניווט מהיר

חדירת מים יכולה לגרום לנזקים בלתי הפיכים. לא פעם אנו נתקלים בנזילה או פיצוץ של מים. אלו מחייבים מאיתנו לקרוא למומחה לאיתור חדירות מים בבנייני דירות. נזילות ובעיות במערכת הצינורות יכולות להיווצר כתוצאה ממגוון של סיבות כמו ניקוז לא תקין של המרזב לאחר הגשמים, בעיות בצנרת כמו למשל הנחה לא נכונה של מערכת הצינורות או בלאי טבעי שלה, בעיות איטום ועוד.

סימנים להיווצרות חדירות מים הם קירות לחים ורטובים, סימני מים ברצפה או בתקרה, הצהבת הרצפות, עיוותים של מוצרי עץ כמו משקופים למשל, הופעה של עובש, ריח של טבח ועוד.

כדי לאתר חדירות מים ניתן לעשות שימוש במגוון אמצעים, שיטות וטכנולוגיות. לדוגמא, ציוד רטיבות תרמי המכונה מצלמה תרמית. המצלמה מאופיינת בטכנולוגיה חדשנית, המזהה הפרשי טמפרטורה. כך ניתן להבין את מקור הנזילה.

איתור חדירות מים

איך מונעים?

תחזוקת מבנה היא אבן יסוד במניעת חדירות מים. הדרך הטובה ביותר למנוע נזילות ובעיות של חדירות מים היא בדיקה יזומה של הצנרת, בעיקר אם מדובר בדירה עם צנרת ישנה.
אם הבעיה חוזרת על עצמה, יייתכן שאתם צריכים להחליף את הצנרת כדי למנוע הופעה של נזילות חוזרות. בנוסף, מומלץ לבדוק את האיטום בחללים רטובים, בעיקר בחדר האמבטיה והמטבח. במידה והנזילה מגיעה מהשכן, האחריות של התיקון היא עליו ולא עליכם. לעיתים תידרשו לערב את חברת הביטוח.

יש סימנים לנזילה? אל תתמהמהו – בצעו איתור חדירות מים 

מים שלא מטופלים עלולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים. לכן, חשוב לקרוא למומחה לאיתור נזילות כמה שיותר מהר. המומחה יבדוק את החלל ואת הבעיה, ישתמש בציוד ובידע שיש לו, יאתר אותה ויתקנה במהירות.

איתור נזילות הינו חלק חשוב מתחזוקת הבית, המעניקה לכם איכות חיים טובה יותר. ממש כמו שמירה על ניקיון, גירוש יונים מגג רעפים וכל יתר המחויבויות סביב מבנה מגוריכם.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
איתור חדירות מים
רוצים לפרסם מאמר באתר?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
פופולרי באתר