כל הסיבות להשקיע בקידום אתרים בגוגל

ניווט מהיר

אם יש לכם אתר אבל אתם עדיין לא מקדמים אותו או שלחילופין עדיין אין לכם אתר אך אתם חושבים על זה או שהוא בתהליכי הקמה, המדריך הבא יציג בפניכם את הסיבות שכדאי לכם להשקיע בקידום אתרים בגוגל.

 

סיבה ראשונה לקידום אתרים בוגל : לידים אורגניים נחשבים להכי איכותיים

אם אתם לא מכירים את המושג לידים, זה הזמן. לידים הכוונה לפניות שאתם מקבלים מלקוחות או מגולשים שמביעים עניין בשירותים שאתם מציעים או במוצרים שאתם מוכרים. ניתן להשיג לידים בכל מיני דרכים כמו פרסום ושיווק ברשתות החברתיות, קידום ממומן בגוגל ועוד, אבל ממחקרים עולה כי לידים שמגיעים מקידום אורגני, כלומר כאלה שמגיעים מכניסה של גולשים דרך מנועי החיפוש, הם הכי איכותיים. מה זה אומר שהם יותר איכותיים? זה אומר שיש לכם סיכוי הרבה יותר טוב לסגור עסקה דרך גולש שהגיע דרך ההופעה שלכם בתוצאות האורגניות של גוגל בהשוואה לכל שיטה אחרת.

 

סיבה שניה: חיזוק המיתוג והמוניטין

בין אם החלטתם ללמוד את התחום בעצמכם ובין אם אתם בוחרים לקחת מומחה לקידום אתרים אורגני בגוגל שיעשה עבורכם את התהליך, הרעיון הוא להביא כמה שיותר גולשים שמביעים עניין במותג שלכם. כדי שתוכלו להשיג את המטרה הזו, צריך ליצור מצב שהאתר שלכם סמכותי, אמין, אינטואטיבי ועומד בכל הקריטריונים שגוגל קבעה. קישורים חיצוניים, תוכן איכותי, כתבות ממומנות, שיפור הטעינה של הדפים כל אלה יעזרו להגדיל את החשיפה לאתר שלכם ולגרום לגוגל להאמין שהאתר שלכם מקצועי וטוב. בנוסף, השקעה בקידום אורגני מובילה לזה שברגע שהאתר שלכם סמכותי זה גורם לעוד אנשים לרצות לפרסם אצלכם תוכן ואז אתם יכולים גם לעשות מזה כסף.

סיבה שלישית: אם אתם לא שם אתם לא קיימים

אין מה לעשות, העולם הולך קדימה. הוא הולך לכיוון של דיגיטל, של טכנולוגיה, של קדמה. יש המון מתחרים בכל תחום ועסקים שלא משקיעים בשיווק ופרסום בדיגיטל עם דגש על קידום אורגני וממומן בגוגל נשארים מאחור.

 

סיבה רביעית: קולעים בול למטרה

ברגע שאתם משקיעים בקידום אורגני אתם בעצם חושפים את עצמכם לקהל ממוקד. אותם גולשים שבאמת השקיעו זמן, חיפשו את השירותים או המוצרים שלכם ולכן הסיכוי שלכם למכור ולסגור עסקאות מול אותם גולשים הוא מאוד גבוה.

 

סיבה חמישית: זה פשוט משתלם

אם לוקחים בחשבון את הכסף שתשקיעו בקידום אורגני לעומת הכסף שתרוויחו אחר כך מסגירת עסקאות והגדלת קהל הלקוחות שלכם, אין ספק שתרוויחו.

 

אז איך עושים את זה?

ובכן, אם אין לכם שום מושג בתחום הזה של קידום אתרים, ואין לכם כוונה מיוחדת להתמקצע בתחום או למצוא עבודה בדיגיטל ללא נסיון כדי להתנסות, אנחנו ממליצים לכם להיעזר בחברה מקצועית או מומחה לקידום אתרים. התפקיד של אותו מומחה או חברה לקידום אתרים הוא לאפיין את האתר והעסק שלכם, לבצע מחקר שוק ומחקר מילות מפתח אל מול המתחרים שלכם ולקבוע אסטרטגיית קידום לטווח הארוך. המקדם עושה שימוש במגוון של כלים ותוכנות שעוזרים לו לקבל אינדיקציה לגבי איזה ביטויים שווה וכדאי לקדם. לאחר מכן בונים אסטרטגיית תוכן, בוחרים נושאים לכתיבה וזאת משום שאחד הקריטריונים הכי חשובים בתהליך של קידום אורגני הוא התוכן שמופיע בתוך ומחוץ לאתר שלכם. כמובן שבמקביל יש לבצע שדרוגים באתר עצמו כדי שהוא יוכל לעמוד בכל הקריטריונים שגוגל קובע בין אם זה התאמה למובייל, טעינה מהירה של העמודים, היררכיה נכונה, קישורים פנימיים ועוד. חשוב לבחור חברה או אדם שאתם סומכים עליו, שיש לו המלצות וניסיון בתחום הזה של קידום אורגני ו/או ממומן.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר