כל הדרכים וכל הסיבות – לצאת לסיור וירטואלי

ניווט מהיר

סיור וירטואלי הוא סיור מדומה, שמתקיים בתוך מדיה. סיור באמצעות סרטון וידאו למשל יכול לספק לכם "ביקור" במקומות שאתם לא יכולים להגיע אליהם באופן פיזי.

אבל יש סוגים שונים של סיורים וירטואליים, טכנולוגיות שונות וסיבות שונות להשתתף בסרטון וירטואלי, כמו גם סיבות שונות ליצור סרטון כזה.

אז הנה הסיורים הוירטואלים הכי נפוצים והטכנולוגיות המתקדמות, שיתנו לסיור הוירטואלי שלכם תחושה של ביקור במקום אמיתי.

 

סיבות שונות להפיק סיור וירטואלי

מדובר על דרך יצירתית לערוך היכרות עם מקומות שאתם לא יכולים להגיע אליהם באמת.

זה יכול להיות בגלל הסגרים בתקופת הקורונה, או בגלל מגבלה אישית, או בגלל מגבלה אובייקטיבית, כמו סיור בירח או מאדים. זה גם יכול להיות ביקור במקום שלא באמת קיים. מקום מומצא מעולמות הפנטזיה.

 

אבל השימוש העיקרי לסיורים וירטואליים הוא דווקא מסחרי:

  • לצורך מכירת נכסי נדל"ן, לאנשים המעוניינים בהיכרות ראשונית, לפני ביקור בנכס. או לאנשים שרוצים לקנות נכס בחו"ל, אבל לא יכולים לטוס במיוחד כדי לראות אותו.
  • בעלי עסקים משתמשים בסיורים וירטואליים כדי להציג את העסק ללקוחות – את השירותים והמוצרים של העסק, כמו גם את חווית השירות וחווית הקנייה שהעסק מציע.
  • אתרי תיירות יוקרה מסביב לעולם משתמשים בסיורים וירטואליים כדי לשווק את האתר שלהם לתיירים מארצות רחוקות.
  • סיור וירטואלי עשוי להתאים גם לאדריכלים, שרוצים לקבל פרויקט רחב היקף ועתיר תקציב. באמצעותו הם יכולים לבנות הדמיה של הפרויקט – כפי שהם רואים אותו בעיני רוחם ולהציג אותו ללקוחות. כך הלקוח יכול להתרשם מההצעה של האדריכל ,בלי להתאמץ להבין תוכניות מורכבות ושרטוטים מקצועיים.
  • ניתן להפקה לצרכים חינוכיים ואף לצרכי רפואה, כאשר הסיור מתקיים בתוך גוף האדם.

 

אז רגע לפני שאתם מחליטים להפיק סיור וירטואלי – אילו סוגים קיימים שם בחוץ?

 

סיור וירטואלי בוידאו

וידאו הוא דרך ותיקה ומקובלת לשימוש בקונספט, אבל וידאו הוא דו מימדי ללא ספק. חסרים לו אלמנטים רבים, נחוצים כדי לחדד את תחושת המציאות ולאפשר חוויה כמעט זהה לדבר האמיתי.

 

מציאות מדומה

סיור וירטואלי יכול גם להתבצע ברמה קצת אחרת, שתגרום לכם להרגיש כאילו אתם ממש שם, במקום שבו מתבצע הסיור. בין אם זה על מאדים, ברומא העתיקה, מתחת לים, או בפרויקט החדש שאתם מתכננים – הסיור שלכם יכול להתבצע עם משקפי מציאות מדומה כדי לספק לכם אשליה מדהימה – אמנם וירטואלי, אבל כמו בחיים האמיתיים.

 

בחדר VR או באמצעות אפליקציה לטלפון חכם, אפשר לערוך את הסיור עם משקפי מציאות מדומה, המאפשרים לחוות את העולם המדומה בצורה מציאותית להדהים.

הסיור מאפשר לא רק להפעיל אשליה ויזואלית עוצמתית, אלא אף לקיים אינטראקציות שונות, המפעילות חושים נוספים.

איך יוצרים סיור וירטואלי איכותי?

חברה המפיקה סרטוני מציאות מדומה לצורך סיורים וירטואליים צריכה להיות מצוידת בציוד מקצועי מתקדם, המאפשר הפקה של סרטונים כאלה.

היא צריכה גם להיות מקצועית ובעלת ניסיון בתחום, כדי לדעת מהנדרש להפקת סרטוני מציאות מדומה איכותיים ואמינים.

יש לבצע תחקיר מקיף כדי לבנות את הסרטון בהתאם לצרכי הלקוח ולהשקיע מחשבה בכל פרט קטן, כדי להגיע לתוצאה ברמה גבוהה.

לכן, חשוב לאתר חברה שתחום ההתמחות שלה הוא שיווק באמצעות מציאות מדומה.

 

לסיכום, הפקת סיור וירטואלי במציאות מדומה עשויה להיות מורכבת יותר מהפקת סרטון וידאו רגיל, אבל התוצאה מרשימה באינספור רבדים, בכמה וכמה רמות מעל סרטון וידאו סטנדרטי ולכן, סרטוני מציאות מדומה הם הדרך המבוקשת והמתקדמת ביותר להפקה שמספקת את התוצאה הרצויה.

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר