לכל סטארטאפ ישראלי יש התחלה, אמצע סוף

ניווט מהיר

למרות האתגרים והקשיים הרבים הקיימים בהקמת סטארטאפ ישראלי ולמרות שאחוזי ההצלחה נמוכים מאוד, מסתבר שמדובר באחד התהליכים הכי מעניינים, מספקים ומתגמלים שאפשר לקחת על עצמנו. אם ג‘וק היזמות הוא חלק מה-DNA שלכם ואתם חולמים להקים משהו משלכם, המדריך הקצר הבא יציג בפניכם את הדרך להקמת סטארטאפ.

 

סטארטאפ ישראלי- מאיפה מתחילים?

חברות הייטק רבות התחילו את דרכן על ידי מציאת רעיון לבעיה שקיימת בחיים שלהם או בחיים של הקרובים להם. הן לקחו את אותה בעיה בתור תפיסה לשינוי העתיד הרחוק ומצאו פתרון לצורך. תוך כדי מחשבה המטרה היא לקחת את אותו רעיון ולהפוך אותו להרבה יותר טוב ומשוכלל. טיפ חשוב: לא חייבים למצוא רעיון לרעיון, אלא ממש לחפש בעיה אמיתית וקשה, משם הרעיון גם יגיע.

 

מחקר מתחרים ובדיקת היתכנות

השלב הבא הוא ביצוע מחקר של השוק. עלינו להבין האם יש פתרונות הזהים לפתרון שלנו, איפה הפתרון הזה קיים בעולם, האם מדובר במוצרים שמוגדרים כפטנט, מי הקהל של אותו פתרון, כמה כסף השוק הזה מגלגל ועוד. עלינו לחשוב ולהבין לאיזה קהל אנחנו פונים: בינלאומי ואם כן אז היכן בעולם (אירופה, מזרח, ארצות הברית) או קהל מקומי. זה הזמן לחשוב בגדול, מחוץ לקופסא ולמקד את עצמנו כמה שיותר להמשך.

לבד או בעזרת שותף?

קשה עד בלתי אפשרי להקים סטארטאפ לבד. לכל אחד חייב להיות את התפקיד שלו ולכן כדאי להקים צוות ראשוני לפיתוח הרעיון. השלבים הבאים כוללים השגת השקעה ראשונית דרך חברים או משפחה, תכנית האצה או פלטפורמות הקיימות בדיוק למטרה זו ועוסקות במימון וגיוס המונים. ניתן גם לגייס כסף ממשקיעים פרטיים, קרנות הון סיכון או מימון עצמי. לאחר מכן עלינו להתאגד בתור חברה בע“מ.

 

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם את:
רוצים לקבל עזרה?
השאירו פרטים ונציג ייצור אתכם קשר
שתפו עם חברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
פופולרי באתר